neljapäev,  9. september 2010 Logi sisse A+A-

Oled lugejate arvamuste lehel, mille sisu eest Eesti Päevaleht ei vastuta. Lugejate arvamuste sisu eest vastutavad nende autorid.

Eesti Päevaleht kutsub lugejaid üles toimetusele inetutest arvamustest teada andma. Selleks palun helistage toimetuse valvenumbril 680 4440.

Reeglitega on võimalik tutvuda SIIN!

Lugejate arvamused

 19. september 2008 11:39 vasta

Se Ansip aina valetab.Ja se on veel pukis.

 19. september 2008 11:43

keda sa sõbrake pukis näha tahaksid ,keskerakonda või?

 19. september 2008 11:44

Ei, Hannes Võrnot või Peeter Võsat

 19. september 2008 11:47

selle asemel, et siin pasundada, ütle parem, mis osas ta siis valetab ja lükka argumenteeritult peaministri väited ümber. Ka kaheaastane laps oskab käia ja valimatult laliseda - see, et sa siin kommenteerid, annab aluse eelduseks, et oled ikka mõnevõrra vanem.

 19. september 2008 13:21

Selline kriitika tuleb pigem Ansipile kasuks ja näitab, et vastastel lihtsalt ei olegi midagi öelda. Äkki kommenteerija on ise reformar ja tõstab nii peaministri mainet? :D

 19. september 2008 11:46 vasta

Loogika on mehel tugev! Sama loogiline oleks väite, et Eesti majandusel ja riigieelarvel läheb halvasti, sest riiki juhib saamatu, lühinägelik ja populistlik peaminister...

 19. september 2008 11:48

Mitte "populistlik peaminister", vaid "populaarne peaminister". Vaat sedasi!

 19. september 2008 11:50

milline on siis nagu savisaar,teda tahate pukis näha või?

 19. september 2008 11:54

kindlasti on demagoogidel välja käia ka veel suuremaid poliit-pätte, kellega võrreldes Ansip on parem, aga see et kehv on kõige kervemast parem, ei ole minu jaoks piisavalt hea

 19. september 2008 11:58

millega ma pidasin silmas seda et savisaart oleks veel rõvedam peaministrina näha

 19. september 2008 12:08

Viimase küsitluse andmetel toetas peaministrit üle poole küsitletutest.

 19. september 2008 12:17

Lisaks veel, et küsitlus toimus reformierekonnas kus valitseb karm parteidistsipliin.

 19. september 2008 12:29

Punkt nime järel näitab, et see pole minu kommentaar. Kui seltsimees soovib jätta muljet, et see on minu kommentaar, siis püüdku teha seda kuidagi kavalamalt.

 19. september 2008 12:35

Loomulikult pole see sinu kommentaar, armas 1932, See on minu kommentaar.
Mina ei jäta siin mingit muljet. Muljet jätad ikka sina.
Mina olen vaid sinu sabarakk.
Kas sa ei näe siis, et punkt on sulle taha pandud?
Mina olen vaid kokkuvõte sinu poolt tehtust ja öeldust nii kuis asjad tegelikult on.

 19. september 2008 12:55

Oh sa vaeseke, tunnen südamest kaasa, et oma nime all sa lugejaid ei leia.

 19. september 2008 13:26

Logimata kommenteerijate õigusi võiks piirata, siis nad ei saaks sigatseda.

 19. september 2008 13:37

Ma olengi siin auväärse ja oma nime all, Isand 1932!
Kuidas ma muidu saaksin olla sinu Kõrgeaulisuse sabarakk sääl sinu p`rse veere peal?
No et seal on palju paha haisu?
Eks ta ole jah.
Aga kuis Isand, nõnda ka ju mina ise.

Sisselogimised tuleks aga kõik ära keelustada!
Inimesed siis lihtsalt mögastuvad ja peavad ennast meieistideks.
Eesti mees ei suuda ükinda selliste massoonidega võidelda.
Alles peaks jääma vaid 1932.
Tema on numbriline ja see eriline, kellel ei olegi oma nime.
No kuis see saaks siis minul olla?

 19. september 2008 11:48 vasta

Ansipil häda miskit, äkki peabki veel 2 aastat vastu.

 19. september 2008 11:48 vasta

Kindlsti oligi pronksivärk turismi arendamise koha pealt väga kasulik - paljud venelased tahavad ise näha seda kohta, kus kõik toimus.

 19. september 2008 11:48 vasta

Sm Ansip on täiesti syydimatu...

 19. september 2008 11:53 vasta

meie lugupeetud keskerakondlikul opositsioonil on õigus.kõik pahandused algavad pronksmehest.ei oleks olnud nõukogude okupatsiooni,ei oleks olnud ka pronksmeest.nii et alustame algusest.kõik eestimaa hädad on saanud alguse venemaalt...bravo keskerakond,õiget juttu räägite.

 19. september 2008 11:54 vasta

Jälle näide sellest, kuidas pealkirja sõnastades meelsust suunatakse. See, mis Ansip sisuliselt ütles (pealkirjast allpool), on ju tõsi.

Pealkirjas öelduga tahaksid paljud kindlasti vaielda. Sest mingis mõttes ta ju maksma läks - igale konkreetsele kahjukannatajale.

 19. september 2008 11:59 vasta

huvitav, kas see pronksöö toimus täielises kommunismis, et kõik oli tasuta vastavalt võimetele ja vajadustele. IRW

 19. september 2008 12:00 vasta

Ansip on seevastu Eestile VÄGA KALLIKS läinud.

 19. september 2008 12:12

Kui mul on valida 53%-lise toetusega peaministri jutu ja ühe rumalusega hiilanud anonimkade kirjutaja loosungite vahel, siis ma eelistan kuulata Ansipi juttu.

 19. september 2008 12:20

anonimkade? loobid iseennast kividega?

 19. september 2008 12:22

53% my ass. 53% tahaks Ansipile praegu ainult oma saabast tutvustada

 19. september 2008 12:28

Vastupidi- kui mõelda keskerakonna tegevusele ja öisele vahtkonnale ning vaadelda seda kõike gruusia foonil, oleme ikka väga odavalt välja tulnud.

 19. september 2008 12:29

Reformierekonna toetajaskonda kuulununa pean siiski tõdema, et Ansipi positsioon parteis ei olegi väga kõrge, ainult 53 protsenti.
Aga kuna ma pooldan alati seda võimu, mitte vaimu, siis loomulikult räägin kindla peale musta valgeks, maksku mis maksab.
Tegelikult ma saan ju väga hästi aru, et riigi rahakotist hüvitati purustused, kui venemeelsed linna segi peksid, mida praktiliselt väga vähesel määral on tagasi saadud.
Aga see tõik on ju tühiasi.
Loomulikult ma saan aru, et transiit vähenes, kuid kuna ta pidigi ju vähenema, siis kiire vähenemine siinkohal ei ole ju tähtis, kuna Lätis vähenes ka.
No ja mis sest et siinkohal suured tulud jäid saamata.
Ja et seeläbi kogu Eesti majanduskasv seiskus, siis süüdi on muidugi ülemaailmne kapitalism kuigi teistele see mõju nii kiirelt kohale ei jõudnud kui meile.

Eks me kiirustasime lihtsalt aeglaselt ja saime soovitu kohe kätte.
Tegelikult me oleme teistest edukamad, sest vaata kui kaua aega neil läks meile järele jõudmisega - alles nüüd hakkavad soiguma.

 19. september 2008 12:31

Ka siia.
Punkt nime järel näitab, et see pole minu kommentaar. Kui seltsimees soovib jätta muljet, et see on minu kommentaar, siis püüdku teha seda kuidagi kavalamalt.

 19. september 2008 12:38

Aga armas Isand!
Miks peaks kavaldama?
Kas ausam käitumine ei oleks õigem?

 19. september 2008 12:58

Sobib ka siia.
Oh sa vaeseke, tunnen südamest kaasa, et oma nime all sa lugejaid ei leia. Püüa kirjutada suurte tähtedega ehk äratab tähelepanu.

 19. september 2008 13:13

#anonimkade? loobid iseennast kividega?#

Mõh on mind kolm korda süüdistanud tema nime kasutamises libana. See pole tõsi. Teatan avalikult ja ametlikult, et kasutades kohalikke kinnitatud reegleid, mis ei tunnista sisseregistreerimata nimesid kellegi ainuomandiks, hakkan edaspidi vajadusel kasutama mõhi nime oma arvamuste avaldamiseks, sest mul on põhjust oletada, et tema esineb 1932. nime all. Kui mõh suudab tõestada oma süütust, võtan ette järgmise kandidaadi.

 19. september 2008 13:42

1932. nimi on minu oma. Tahad et registreeriksin selle ära ka või?
Nii et oled siis libatseja.
Pole paha, peremees!!!

mõh mis mõh

 19. september 2008 13:48

Kes tahab sõda, see saab ka selle.
Ära pärast kurda.

 19. september 2008 13:54

Auline Isand!
Kas Sina tahad sõda?
Kas sa pärast ei kurda?

 19. september 2008 13:54

Sõdige, sõdige, mina vaatan ja naeran. Loll oled, nimekaim.

 19. september 2008 14:19

Ei no minu Isand nüüd küll ennast lolliks ei pea.
Tema au ja väärikuse kaitse eest tuleb kindlalt seista nagu meie peaminister seisab maksude tõstmise, vabandust mittetõstmise ( loe: tõstmise) eest.
Aga ega mina mõni kirp tema p´rse veere peal ole, mina olen ikka tema tõeline ihuliige - sabarakk.
Sõdida iseendaga!
Ainult tõeliselt auline toimetab nõnda. Kõik väär saab olema seeläbi iseendast välja roogitud või mis sina 1. selle koha pealt arvad?

 19. september 2008 20:07

anonüümne 1932 soovib, et anonüümne mõh tõestaks, et tema ei ole anonüümne 1932. , sest muidu anonüümne 1932 hakkab esinema anonüümse mõhi nime all. selle peale ei oska öelda muud kui jõudu külamees!

 19. september 2008 12:03 vasta

Kuulasin raadiost seda peaministri esinemist.Ja just selle pealkirjas toodud Ansipi väite peale läks mul hari lihtsalt punaseks.Rõve rahvale näkku valetamine.

Juba ainüksi need tansiidimiljarditevood,mis maist 2007 nagu noaga läbi lõigati,on konkreetne kaotus.
Kaudsetest kaotustest ja 2008-2011 kaotustest ei räägigi parem

 19. september 2008 12:07

Samas olen ma täielikult nõus peaministri väga ebapopulaarse seletusega gaasiaktsiisi teemal.
Putinile pole vaja Eesti energiaturul mingeid eeliseid teha.
Aktsiisita gaas on lihtsalt putinlik igand,mida oleks ammu tulnud korrigeerida.

 19. september 2008 12:13

Sobib ka siia.
Kui mul on valida 53%-lise toetusega peaministri jutu ja ühe rumalusega hiilanud anonimkade kirjutaja loosungite vahel, siis ma eelistan kuulata Ansipi juttu.

 19. september 2008 12:21

Viimased 15 aastat on venelased arendanud omi sadamaid, et kaubavood läbi nende liiguks.
Nii et sa väidad, et venemaa alustas pronksiöö ettevalmistamist juba 15 aastat tagasi?

 19. september 2008 12:32

Kui sa arvad, et Venemaa transiiti mõjutas mingi postamendi teisaldamine, siis oled sa lihtsalt rumal... Ettekääne ja põhjus ei ole asjadel sageli samad.

 19. september 2008 12:41

Venemaa transiiti mõjutas oluliselt saraatovi kui vene spiooni ettekanne olukorrast Eestis.
Seega pronksisündmused olid vaid ettekande sisuks.

 19. september 2008 12:03 vasta

Mul ei jää muud üle, kui olla nõus mõh`ga.
Pronksiöö tõi Eesti majandusele nii mõndagi halba kaasa, samuti rikkus see venelaste ja eestlaste suhted, mida juba 15 aastat on püütud korda teha. Nüüd oleme tagasi alguses.

 19. september 2008 12:17

on meil vaja okupantidega mingeid suhteid,ega ikka ei ole vaja küll.ega sa ometi ei arva et sisemine käärimine ei toimunud muulastel enne pronkssõduri teisaldamist.toimus ikka ja anastajate sümboli teisaldamine läitis lihtsalt selle tiku mis pani põlema okupntide soolikates käärinud gaasi.Savisaar ainult muheles teleintervjuus rahutuste ajal ja keksis ühe jala pealt teisele korrates "ma ju ütlesin ,ma ju ütlesin"
minu pärast las kolivad oma kodumaale tagasi

 19. september 2008 12:26

Suhted olidgi selised. Tõde tuli lihtsalt päevavalgele.
Süüdistada ansipit, et revad linterid ja klenskid juba aastaid tõnismäel palagani korraldasid ja riidu norisid, on pehmelt öeldes ikka väga rumal.

 19. september 2008 13:05

Rooma edasi käpuli. Äkki venelased pahandavad muidu.

 19. september 2008 12:13 vasta

Üleeilsetes uudistes väitis Eesti raudtee töötaja, et Lätis on veoste maht kasvanud.

 19. september 2008 12:16

seda nii lätis kui ka leedus.

 19. september 2008 12:44

Aga vaata! Selle koha pealt ma ei kuule ega näe midagi, sest muidu ma ei saa ju KAVALDADA.

 19. september 2008 13:45

Peremees, ae!
Kas siia sa ei kirjutagi midagi?

 19. september 2008 12:14 vasta

Inimesed kes ajalehti / uudiseid on regulaarselt viimased 10 aastat viitsinud lugeda teavad, et Vene räägib viimased 10 aastat üsna avameelselt sellest kuidas parasiitidest on tarvis lahti saada, samaaegselt oma sadamaid ehitades. Ehk siis nii ongi.

 19. september 2008 12:15 vasta

hr. ansip ei sobi peaministriks. olen küll läbi aegade olnud reformierakonna fänn ja toetaja, aga nii rumalat juttu ei tohiks lasta härral avalikult rääkida. küsigu transiidi- ja muude vene turul tegitsevate ärimeeste arvamust.

 19. september 2008 12:20

Ansipi jutt põhineb reaalsetel faktidel, transaärimeeste jutt luhtaläinud põhjendamata lootustel.

 19. september 2008 12:20

vene ärimees" my ass" mingid peded lasevad mööda linna ringi miniatuursed pedekohrikesed käeotsas,

 19. september 2008 12:32

Lisaks transiidiärimeestele, küsi ka nende arvamust, kelle pensioni raha venemaal vastu taevast lendas. irw.

 19. september 2008 12:34

Ja loomulikult ei ole sa Keskerakonna toetaja onju? Aga mõtled sellele variandile heldimusega. Oeh...

 19. september 2008 12:54

Loomulikult on kogu Eesti elanikkond veendunult Meie armsa reformierakonna toetaja.
Igasugune teisitarvamine on ikka ja alati välistatud.
Statistilised numbrid teeme ka ise vastavalt ümber, et asi oleks igati avalik ja selge.

 19. september 2008 13:10

Valimised näitavad, kes keda toetab. Viimasel oli Reformi toetus kõige suurem. Eks järgmisel paistab. Sinu erakond võib aga korjata hääli palju tahab - keegi teda valitsusse ei võta.

 19. september 2008 12:23 vasta

No see mees on tõesti reaalsustaju ära kaotanud.
Päris soe mees,et sellist juttu räägib.

 19. september 2008 12:24 vasta

Aga siis võiks ju ruttu uuesti mingi "xxxöö" korraldada. Või mõne võiduka kiire sõja?! Peaministri reiting jälle tõuseks, valijad unustaks riigi majandusprobleemid ja maksma ka midagi ei läheks. Ansipil tasuks tõsiselt mõelda selle üle.

 19. september 2008 12:41

Tõeline toetus Georgiale peaks ikka olema Petseri vabastamine okupantide käest. - Millal Ansip selle möödapääsmatu asja käsile võtab? Saaks ka preambuliga piirileppe pärast sõda Venemaale näkku suruda - eks ju!?

 19. september 2008 13:07

Ei no Petseri saab ka vabaks.
Kindla peale saab.
Küll Putja annab kui kaupa teeme ja vastukaubaks kogu Eestimaa taas talle vabana ära anname.

 19. september 2008 12:25 vasta

Valigem Ansip ja me olemegi Euroopa viie rikkaima riigi hulgas.

 19. september 2008 12:27

Ainult 12 aastat on veel vaja seda oodata!

 19. september 2008 12:27 vasta

Pronksiöö oleks võinud kuju teisaldamata jätmisel toimuda mingil veel õudsamal viisil. Ansip oli selles asjas küll ainuke munadega mees, kes selle asja ära tegi. Teised ainult kaagutasid. On muuga kuidas on, aga selle liigutuse peale müts maha.

 19. september 2008 12:53 vasta

Sellist juttu nüüd ikka ei maksaks ajada.Puhtalt sellepärast,et isegi äride otsesed kahjud olid miljonites mis pärast veel osalt riigi poolt kinni tambiti.Kui Ilves rääkis suvel,et isegi liblika tiivalöök võib riikide saatust muuta,siis siin just liblikatega tegu polnud.Iseasi,mida see Putin veel patrab.Kõik õnneks ei käi veel sedapidi ilmas nagu Putin (või ka Antsip)räägivad.

 19. september 2008 13:02

Käib ikka küll KUI VASTAV KÄSK TULEB!
Siis on lõuad pidada ja edasi teenida!

 19. september 2008 13:16 vasta

Ansip on täiesti süüdimatu. Transiit oleks muidugi loomuliku konkurentsi raames aja jooksul ehk mõnevõrra vähenenud ja suundunud Venemaa oma sadamatesse, kuid sellele oleks kulunud aega ja ettevõtjad oleksid saanud teha majanduslikult soodsaid valikuid ilma riigi sekkumiseta Venemaal. Kaasaegne Venemaa ei ole ammu enam Nõukogude Liit, tegemist on ikka kapitalistliku riigiga, kus keskvõimul on, võrreldes vanade kapitalistlike Euroopa riikidega, mõnevõrra suurem mõjuvõim. See mõjuvõim ei ole aga kaugeltki absoluutne. Ettevõtjad ei taha muidugi minna riigiga tülli ja seepärast nad loobusid/loobuvad riigivõimu poolt mittesoositud majandustegevusest ja transiitvedudest Eestis-Lätis. Meile tekitas/tekitab see muidugi kümnetesse miljarditesse kroonidesse ulatuva otsese puudujäägi, puuduva raha, mis normaalse suhtlemise korral meie riiki tuleks, kuid tänu Ansipi populismile jääb tulemata. Rahvusvahelistes majandussuhetes arvestati meiega seni kui platformiga sisenemiseks Venemaa turule, nüüd langes meie see geopoliitiline võimalus ära. Ansip võiks öelda - kellele meid on majanduslikult Euroopas või maailmas vaja, mida on meil maailmale anda, milles oleme erilised. Eesti on muutunud Euroopa majanduslikuks pimesooleks, tupikuks, mille sarnaseid piirkondi on Euroopas arvukalt, kus majanduselu praktiliselt seisab. See on lootusetu olukord, olukord mis muutub iga päevaga üha lootusetumaks. Ansip peaks päevapealt peaministri ametist lahkuma, ta ei ole asendamatu. Siis saaks languse eest veeretada süü temale, ta oleks süüdi isegi selles, milles ta tegelikult süüdi ei olnud, kuid ainult nii on tema järeltulijal võimalik päästa midagi mis veel päästa annab. Rahvas tulge mõistusele, vaadake ringi - meie majandus kukub kolinaga kokku ja selle taastamine on palju keerulisem kui oli esmane ülesehitamine.

 19. september 2008 13:51

Ansip on täiesti süüdiv.
Ei laima siin midagi minu peremehe peaisandat!

 19. september 2008 18:20

Mis siin lootusetut on? Halavad ainult ädapätakad, kes ise normaalselt hakkama ei saa.

 19. september 2008 13:30 vasta

tahtsin panna nimeks kesikulinn aga käsi näe vääratas

 19. september 2008 13:58 vasta

Tule taevas appi! Peab ikka lihtsameelne olema! Koos Gruusia-efektiga on juba tekkinud taas vanad hirmud ja inimesed ei võta pikke riske. Aga pika riski võtmine on normaalse edasiviiva äri ja seeläbi majandusarengu alus. Kui ei investeerita, siis ei areneta. Nii lihtne see ongi ja eilne statistika seda kuidagi ei saa kajastada.

 19. september 2008 14:04 vasta

copy-paste:
**dysgraafik 19. september 2008 11:39:13 4
-4 Se Ansip aina valetab.Ja se on veel pukis.**
Eesti mees.

 19. september 2008 14:58

Mis on selle labase solvangu kopeerimise idee?

 19. september 2008 14:10 vasta

copy-paste:
**oma silm 19. september 2008 11:46:46 11
-3 Loogika on mehel tugev! Sama loogiline oleks väite, et Eesti majandusel ja riigieelarvel läheb halvasti, sest riiki juhib saamatu, lühinägelik ja populistlik peaminister...**
Eesti mees.

 19. september 2008 14:11 vasta

copy-paste:
**mõh 19. september 2008 12:00:02 13
-4 Ansip on seevastu Eestile VÄGA KALLIKS läinud.**
Eesti mees.

 19. september 2008 14:13 vasta

copy-paste:
**juhkam 19. september 2008 12:03:09 5
-4 Kuulasin raadiost seda peaministri esinemist.Ja just selle pealkirjas toodud Ansipi väite peale läks mul hari lihtsalt punaseks.Rõve rahvale näkku valetamine.
Juba ainüksi need tansiidimiljarditevood,mis maist 2007 nagu noaga läbi lõigati,on konkreetne kaotus.
Kaudsetest kaotustest ja 2008-2011 kaotustest ei räägigi parem**
Eesti mees.

 19. september 2008 14:15 vasta

copy-paste:
**Gigi 19. september 2008 12:03:36 3
-3 Mul ei jää muud üle, kui olla nõus mõh`ga.
Pronksiöö tõi Eesti majandusele nii mõndagi halba kaasa, samuti rikkus see venelaste ja eestlaste suhted, mida juba 15 aastat on püütud korda teha. Nüüd oleme tagasi alguses.**
Eesti mees.

 19. september 2008 14:18 vasta

copy-paste:
**lazlo 19. september 2008 12:15:23 6
-4 hr. ansip ei sobi peaministriks. olen küll läbi aegade olnud reformierakonna fänn ja toetaja, aga nii rumalat juttu ei tohiks lasta härral avalikult rääkida. küsigu transiidi- ja muude vene turul tegitsevate ärimeeste arvamust.**
Eesti mees.

 19. september 2008 14:34 vasta

eesti mehele:
Pane oma pastad ikka oksale, muidu kustutatakse need sul nõndamoodi samuti ära.
Pane ka see lugu siin ikka pastana oksale, siis seisab nagu Siimul ja ei tõuse nagu Andrusel.

 19. september 2008 14:40 vasta

Õigem oleks öelda, et pronksmehike ei mõjutanud mingil määral EESTI majandust. Samal ajal lasi ta põhja USA hüpoteegifondid Fannie ja Freddie, lasi nafta hinna 150 pealt 90 peale ja kukutas vene aktsiaturu allapoole põrandaliistu.

 19. september 2008 15:02 vasta

Ansipi avaldust tuleb tõlgendada nii, et Eesti p...ekukkunud majandus on täies ulatuses TEMA ENDA süü.

 19. september 2008 15:03 vasta

no peab ikka inimesi lollideks

 19. september 2008 15:08 vasta

Kogu Eesti transiit kolis Lätisse ja Soome. Väidan, et Ansip valetab.

Ansip on Eesti majanduse põhja viinud.

 19. september 2008 15:20

Naljakas, et sellest hoolimata on Eesti majandus Läti omast paremas seisus.

 19. september 2008 16:04 vasta

Olgu, majandusele ei läind, aga Ansipile endale siiski vast läks...
http://tomp.wordpress.com/2007/03/29/pronkssodur-matab-ansipi/

 19. september 2008 20:58 vasta

Где вы видели, чтобы комуняки свои ошибки признавали.

Дело Ленина живёт и побеждает!
:(

 19. september 2008 22:35

nõus

Palun logige arvamuse avaldamiseks sisse!

Enimloetud

Viimased
Enimloetud
Enim arvamusi

Küsitlused

Tänavu on ülihea puravikuaasta. Kas oled juba metsas seenel käinud?



Arhiiv

Sudoku

sudoku Sudoku on loogikal põhinev numbrimäng
Mängi sudokut

Ilm

On vahelduva pilvisusega sajuta ilm. Puhub ida- ja kagutuul 3-8, saartel kuni 11 m/s. Sooja on 1... 17 °C vahelduv
Ilm täpsemalt
© Eesti Päevalehe AS 1998-2010   Reklaam/Advertising  
Saada kuulutus   Tingimused   EALL