pühapäev, 14. märts 2010 Logi sisse

Oled lugejate arvamuste lehel, mille sisu eest Eesti Päevaleht ei vastuta. Lugejate arvamuste sisu eest vastutavad nende autorid.

Eesti Päevaleht kutsub lugejaid üles toimetusele inetutest arvamustest teada andma. Selleks palun helistage toimetuse valvenumbril 680 4440.

Reeglitega on võimalik tutvuda SIIN!

Lugejate arvamused

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:06 vasta

jutt jumala õige vahelduse mõttes. eelistage eestimaist ja võimalikult väheste vahendajatega toodet. nõmme turult saab näiteks väga head piima ja otse tootjalt. maakaup.com on ka piim ja saab otse koju või kodulähedale lasta tuua.
ostke niipalju kui võimalik OTSE tootjalt. milleks nuumata mingit tobedat rimit või selverit.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:06 vasta

Mis puutub siia Rimi, Prisma ja Saastakas? Kui talumehed ikka ei lase hinda alla siis on meiereid sunnitud kas tootmise kinni panema või maksma. Tootmist meiereid seisma ei saa panna. Saavad, aga see tähendaks lõpplikku sulgemist. Saavad piima ka mujalt sisse osta. Arvan, et ostavad ja kallimalt. Vähemalt on selliseid juhtumeid olnud. Tegelikult võiks ajakirjandus uurida kellele müüvad tootjad piima. Kes ostavad piima kokku ja kuidas nad on seotud meiereidega. Usun, et saab väga jahmatava loo.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:07 vasta

Vee hinna koha pealt on nad teraselt asja tabanud.Piim samas tõesti ei ole (kahjuks)nafta.Leidsid ka keda lüpsma hakata.Kui talunikud ikka korralikult välja vihastada,on see üks väheseid elanikkonna gruppe,kes vikati selga võtab ja linna mässama tuleb.Rimid põlevad,saastad surevad.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:09 vasta

on võõrastele kõrvadele, kuna meie suurkauplused on ju soome ja rootsi kapitalil. Eks eesmärk ongi tugevdada oma maade põllumeeste olukorda. Kui siin enam piimatootmist ei ole, siis hakkame jooma soome piimapulbrist laket.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:25 vasta

Eesti Vabariik teebki kõik selleks et meil oleks palju töötuid. Võiks masu ajal ka oma talunike kaitsta aga välja tuleb vastupidine. Võõra kraamiga on kõik üle uputatud aga omad vaevlevad. Ainult raha oskavad inimestelt välja pressida ja palku muudkui kärbitakse. Esmalt tuleks ikka oma riigi tootjaid pooldada ja oma kaupa müüa aga mitte võõraid lasta turul spekuleerida hindadega ja mingi saastaga. Aitäh meie riigikogu spekulantidele kes koorivad oma valijatelt viimase naha ja siis uued lubadused enne valimisi mis kohe ka ununevad.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:26 vasta

ytelge mulle, mis siia kauplus puutub, põllumees on juba selleksajaks oma raha kättesaanud kokkuostjalt, ega ta otse oma piima poodi ei myy, järelikult kui oli võimalus hinda alandada siis ikka poe kasumi arvelt

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:36 vasta

Sittagi ei pea kedagi kaitsma. Kui muu Euroopa põllumehed oskavad odavamalt toota, siis oleks ka meie omadel aeg õppida effektiivsemat tootmist. Võimalusel olen eelistanud Eesti toodet, kuid samas ei soovi ebeeffektiivset äri oma taskust sponsoreerida. Meie põllumehed võiks ennast rohkem majandamise vallas harida, mitte kõikvõimalikele abirahadele lootma.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:36 vasta

Rimi ja Säästukate omanik on Rootsi ICA Groupile kuuluv ICA Baltic AB, Prismade omanik Soome Tarbijateühistute Keskühistu (Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta). Need organiseerivad tootjate pankrottiajamise ja siis tulevad meile appi "põhjamaade investorid".

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:39 vasta

Millest sa räägid? Nad isegi müüvad odavalt toorpiima.
Rimi, Prisma ja Säästukas ostavad nn. survehindadega töötlejatelt. Kaubanduketid on dikteerijad. Töötleja ostab survehindadega piimatootjatelt toorpiima.

Näiteks: leiva kilo lõpp hinnast on ainult 5 % teraviljakasvataja osa.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:40 vasta

Mis vinn segab meie põllumeestel ühistutesse koonduma?! Pole siis imestada, et Soome või Rootsi põllumeeste kontrollitavad töötlusettevõtted meie tohlakaid pügavad.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:42 vasta

Kauplus, vahendaja diktaat töötlejale määrab ära hinna, millega töötleja ostab kokku tooret.

Sellepärast on arengumaad endiselt vaesed.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:50 vasta

põllumeeste hala ja vingumist on ennegi kuuldud. 90-ndate algupoolel näit. Ei juhtunud selle põllumajandusega hullu midagi isegi siis kui hinnad olid veel madalamad kui praegu. Vahepeal elasidki farmerid liiga priskelt. Tarbija pidi kõik selle kirvehinnaga toidu kinni plekkima. Praegused hinnad mis lettidel näha ongi normaalsed.Toit peab olema kõigile kättesaadav.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:51 vasta

See sinu "Euroopa efektiivsem tootmine" seisneb - võta aga lahelt teatavaks - kõrgemates subsiidiumites ning toetustes.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:51 vasta

Kogu Euroopa põllumajandus toetub abirahadele!

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:53 vasta

Juhtus küll! Eesti veab nüüd 60 % toidust sisse.

Priskelt ei elanud farmerid, vaid töötlejad ja kaupmehed!

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:57 vasta
Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 16:59 vasta

Ma juba ammu tulin järeldusele,et :
1.Kõik see mis on toimunud meie lähiajaloos alates 1990 aastast(algul pakuti meile süüa kartulakoori ja nüüd nad pakuvad meile majanduskriisi lõpmatuks ajaks)...
2.Kui muretult, osavõtmatult,ning hoolimatult käitub praegu valitsus töötute suhtes...
3.Kui need jutud tulevaste kiibistamiste suhtes peavad paikka...
4.Kõikse enam tuleb pöörata tähelepanu faktile,et fossiilsed kütused lõpevad üsna pea(venemaal lõpeb nafta 21 aasta pärast)...
5.Meedia jälle vaikib kõikse olulisemate meid puudutavate eluliste küsimuste suhtes-praegu toimuva,Eestit ümbritsevate Läänemere rannikualade,erastamise buumi koha pealt jpms.
Siis ei saa jääda lootma nende peale kes teenivad illuminaate,suurkorporatsioone, välispangandust ja ei hooli meie
rahvusest-kõigest sellest järeldub,et LÄHITULEVIKUS JÄÄVAD ELAMA VAID TAASTUVENERGIATE EKSPLUATAATORID...Karm küll ja aga sinna poole see asi kipub minema...
Kõikse kurvem on see,et Eesti Roheliste parteil pole isegi oma ajakirja mis käsitleks rohelise eluviisi ja taastuvenergiate kasutusele võtu küsimusi...
Küllap paljud ei teagi milliseid taastuvenergiaid on olemas...
Ega ma isegi kõiki tea...
Ma tean järgmisi:
1.Biosoojusenergia(vaata www.homeenergyamericas.com) ja Bioelektrienergia 2.Päikseelektrienergia ja Päiksesoojusenergia 4.Tuuleenergia 5.Merelaineteenergia 6.Maasoojuseenergia 7.Biokütused(biodiisel,hakkepui t,turvas) 8.Vesi? Kas vesi on taastuvenergia?
Küllap on veel sadu muidki...Kui palju on veel teisi taastuvenergia allikaid?

Kes soovivad jääda elama need hakkavad ekspluateerima taastuvenergia allikaid!

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 17:25 vasta

Kas Eesti põllumajandus ei toetu abirahadele või on kuidagi alatoetatud? Näita mulle veel laristavamat äri, kui põllumajandus seda on. Esiteks võetakse ostjalt vahetult toote eest ja seejärel kaudselt maksudena põllumajanduse toetseks. Ja jääb veel ülbust kobiseda, et vähe pappi tuleb.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 17:26 vasta

Eks ikka Päikesehuntide püha Miltonfiidmaniusk segabki kõige rohkem. Sa seda ikka tead, millised nõudmised meie ametnikud on põllumehele pannud, kui tahab oma piima müüa? Et ühelt pool on jutt "vabast turumajandusest", mis kõik havikäsul teeb, teiselt poolt aga riiklikud repressioonid, mis muudavad vaba turu võimatuks.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 17:29 vasta

kes keelab koopereerumast - Umbes 15 aastat tagasi tahtis Aravete kolhoos erastada Paide Piimakombinaati,aga tutkit brat,see oli vaja müüa afgaanist aferistile.SEE ON SIILILEGI SELGE ET KÕIK SEE PUPU JA MUU SELLELE EELNEV ON VAID SELLEKS,ET OMASTADA ME MAAD JA MUUTA MEID ORJADEKS.Kui juba elada maal siis ainult täielikul ise majandamisel alates elektist ja lõpetades turundusega.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 17:32 vasta

Vaata uuesti saate Aeg Luubis pühapäevast kordust. Indrek Treufelt teeb puust ja punasega selgeks kui "kasumlik" on teravilja kasvatamine.
Lahmid puhtalt rumalusest!

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 17:38 vasta

Enne ilmasõjaaegseid Eesti põllumehi ei toetanud keegi abirahadega. Saadi oma maa toidetud ja jätkus ka välja vedamiseks. Praegune ei tule otsotsaga kokku aga vaat farmi sisseseade peab kindlasti Tetra või mõne teise kalli välisfirma toodetud olema. Mis segab võtma telefonitoru, helistama mõnele Eesti insenerifirale ja uurima odavama analoogi valmistamise võimalust.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 17:40 vasta

VAATA PILTE!

Belgias sai näha vaatepilti, kus farmerid kastsid piimaga põlde.

Belgia piimatootjad kallasid Ciney linna lähedal asuvatele põldudele kolm miljonit liitrit piima, edastab Reuters.
Sellega protestiti madalate piima hindade vastu.

Farmerid loodavad, et Euroopa Liidu poolt kehtestatavad uued regulatsioonid neid aitavad ja piima hind tõuseb nende soovitud tasemele.

Infoallikas: http://www.elu24.ee/?id=164672

VAATA PILTE!

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 17:41 vasta

Mõte oli, et tootja ei tohi piima ilma käest anda.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 17:54 vasta

Et siis ajagu eesti rahvas oma rahakoti rauad avaramalt avali, Eesti põllumees tahab ebakasumliku äri ajada. Aeg Luubis võiks seletada, miks Eesti põllumees ei kopereeru, hangib endale tihti ülemäära kallist tehnikat, ei jälgi turu konjuktuuri vaid loodab vaid abirahadele. Kas Poola, Leedu, Läti põllumehele rebitakse raha rahapuudelt või? Kahtlen väga, pole ka nende riikide kodanikkond meie omast rikkam.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 17:56 vasta

Kindlasti ei aja põllumehed taga mingit vinget välismaa tehnoloogiat. Valikuotsused tehakse ikka hinna ja tasuvuse järgi!

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 18:02 vasta

Asi pole tahtmises! Rumalus on süüa sisse importida, kui meilon kõik looduslikud eeldused selle kasvatamiseks!

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 18:22 vasta

turg reguleerib ise ennast ja nõudlus kodumaise piima järele ei kao kunagi kuhugile, see võib vaid väheneda ja, et Eesti piimatootjad suudaksid teistega sammu pidada tuleks (nagu eelnevalt öeldud) kohastuda majandusolukorraga.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 18:37 vasta

Talumees ei dikteeri juba ammu piimahinda! Temalt võetakse piima ALLA OMAHINNA: kulutused seadmetele,tööle, loomapidamisruumidele, söödale, loomade tervishoiule koos moodustavadki piima omahinna. Ega loomapidamine pole hobi, et talumees peab sellele peale maksma. Kui kauplusketid hinnaga mängivad, kannatame me kõik.Mina küll ei taha seda surnud , pulbrist tehtud"piima" meie kauplustesse. Aga meil pole ju riiklikku huvi kaitsta esmatootjat, seepärast saavadki ketid sellist tsirkust teha.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 18:42 vasta

liiga palju päikest saanud! Muidu Sa oleksid kuulönud, et need Euroopa talunikud, keda kiidad, saavad palju suuremaid toetusi kui meie omad. Vaata meie läbirääkijatel oli nii kiire selle EL saamisega, et ainult sitsiti ja "unustati" kodumaisete tootjate huve kaitsta.
meil ju suretati esmajärjewkorras välja kodumaised väiketootjad, nüüd on siis ilmselt järg jõudnud ka suurtootjate kätte. Ja ikka selle välismaa ees koogutamise tulemusena!

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 18:45 vasta

Niikuinii on enamik EESTIST metssigade võimu all. Jätkame seda viimase EESTILe lõpliku lõpu tegemist. Aga selge on see, et me ei pea ju tootmist kontsentreerime. Igaüks teab, mitu lehma ta peab. Vastavalt sellele leiab ta oma asjadele tarbijad. Ag a muidugi olreks jürgen ligi koos teiste nlkp kaabakatega maha lüüa.
olev Ait
Põllumeesyte Kogu

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 18:46 vasta

Niikuinii on enamik EESTIST metssigade võimu all. Jätkame seda viimase EESTILe lõpliku lõpu tegemist. Aga selge on see, et me ei pea ju tootmist kontsentreerima. Igaüks teab, mitu lehma ta peab. Vastavalt sellele leiab ta oma asjadele tarbijad. Aga muidugi oleks jürgen ligi koos teiste nlkp kaabakatega vaja maha lüüa.
Olev Ait
Põllumeeste Kogu

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 18:47 vasta

mida putsite oma kommentaaride ümbertegemisega? mingid lisasõnad. ol.Ait
PK

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 18:47 vasta

on ka üks nendest, kes aitasid Eesti maaelu ja põllumeest välja suretada. Eks ta nüüd peab oma kliki väärseisukohti kaitsma. Võibolla on ka üks nendest, kes neid eeskirju ja määrusi välja mõtleb( et midagi teha oleks ). Oleks hea kui sellised hundid ennast maaelust kaugel hoiaksid ja oma rumalust üles ei näitaks.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 18:54 vasta

valitsus, kes ei ajanud lolle jutte ja ei teinud lolle otsuseid sellesama nn. vabaturumajanduse kaitseks. Toetati eksporti, hinnati põllumeest ja ei sõimatud maainimesi joodikuteks ja lollideks.
Sinusugused hundid vist arvavadki, et piim tuleb piima- ja liha lihakombinaadist ning leib leivakombinaadist. Kui sa arvutada oskaksid, siis saaksid teada, mitu % poes maksvast piima hinnast saab tootja. Aga ilmselt oled niisugune Knicks-Mariechen, kes reha nähes küsib, mis asi see on ja lehma tahab sabast pumbates lüpsta.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 19:41 vasta

Artiklis süüdistatakse tarbijat, ehkki küsitlused näitavad, et tarbijad on nõus piima eest ligi kaks korda rohkem maksma. Siin peab olema tegu eesti piimatootmise sihiliku väljasuretamisega kellegi poolt.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 19:44 vasta

tahaks loota et saaks siis teada ka millega tegu siis kas PIIMA või piimapulbriga et millega siis ostjat petetakse.seal kilepakkil peaks siis olema vastav märge millega tegu aga jah mina maapoiss arvasin siiani et piimaga ikka tegu millega siin rimid,saasta. prismad tootjatele häbi teevad aga mis sellepeale töötleja ütleb. ja meie laarid ja savisaared ja teised kes omal ajal lubasid koos meiega kartulikoori süüa aga mis siis ikka kas nüüd minna valima või müüa piima tal-tar mnt ääres kui lahti ei saa tuleb maanteele kallata. arvan küll et enne külmade tulekut tuleks linnas linnainimesele kah lehma näidata et talunikud lehmad peale enne lüpsi rimisse jne õhtuse lüpsi aeg toompeale.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 19:46 vasta

Milles see hinnasõda seisneb sellest pole juttu. Tavaliselt see tähendab ju seda et poed langetavad üksteise võidu hinda et konkurendi käivet vähendada,kasvõi kahjumiga müües. See tähendab pigem tootjahindadele survet tõusu suunas,sest nõudlus kasvab.
Ja milles seisneb see ebaterve konkurents.
See Kaul Nurm on ka nagu vallavanem juba, kümme aastat samal kohal.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 19:48 vasta

kui aus olla ,siis puudu Eesti Vabariigis põllumajadustoodete suhtes õiglane regulatsioon.võtke eeskujuks Saksamaa kus põllumajandussaaduste hinda reguleerib riik,mitte mingisugused vahendajad E-PIIM ja CO KAUBANDUSKETID.Otseselt tootja ikka määrab hinna ,kuid miks meil vastupidi on.Alla 5krooni liitrist pole võimalik piima toota.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 20:12 vasta

See päikesehunt (kirjutan nimelt väikeste tähtedega) on tegelikult lammas. Analüütiline mõtlemine puudub täielikult. Kui ikka poes müüakse mullita mineralkat sama hinnaga või kallimalt kui piima, siis see lammas ei suuda ette kujutadagi kui palju tööd ja vaeva peab nägema 1 liitri toorpiima tootmiseks ja kui palju 1 liitri vee maa seest välja pumpamiseks. No aga mida sa lollile ikka selgeks teed...
Olin ühekskümnendate lõpus aasta otsa Saksamaal talus praktikal. Sealne taluperemees (mitte suurtootja - ainult 70 lüpsilehma) ütles, et kui toorpiima liiter peaks minema kasvõi penn odavamaks kui diisliliiter, siis lööb laudal uksed kinni ja lõpetab selle jama ära. Siis kehtisid veel margad. Aga mis toimus samal ajal Eestis? Igasugused päikselamba taolised muidugi ei taha nüüd seda millegipärast meeldegi tuletada. Aga meil oli see suhe vist 1:4 piima kahjuks mõistagi. Hea küll, elasime üle... Nüüd saavad Saksamaa tootjad selliseid subsiidiume ja toetusi millest meie tootjad (rõhk sõnal "tootjad") ainult und võivad näha.
Ma ei taha ja ei viitsi siin ka rohkem kommenteerida. Lambakarjale niikuinii midagi selgeks ei tee.
Siiski, üks asi veel - sa lammas "päikselont" õpi kõigepealt kirjutama!

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 21:07 vasta

Oh neid vaesekesi küll, või välja suretati. Äkki surid ikka ise välja- Normaalne inimene hakkab kehvemas olukorras otsima väljapääsu, põllumees hakkab unistama, et nende õnneks hindu kergitataks. Mõni põllujobu on ilmselt nõus töötu taskust viimase sendi välja hiivama, et aga ei peaks oma tootmist efektiivsemaks muutma.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 21:17 vasta

Lollid oletused. Olen maaeluga kokku puutunud rohkem, kui arvata oskad. Ei toetatud eksporti sugugi enne sõda rojkem kui praegu. Ja ei maksa sõimata riiki, kui ise loll oled. Mul hakkasid kliendid kah eelmisel aastal lepinguid üles ütlema. Ligi pool aastat oli äri sissetulekuks 0.00 kr. Selle asemel, et valitsust kiruda ja toetusi oodata võtsin jalad tagumiku alt välja ja hakkasin partnereid otsima. Käesoleval ajal osalen meeskonnas, kes taotleb patenditunnistust kolmele tootele. Mina olen varsti valitsust kirumata mäel aga sina? Ilmselt pankrotis ja Tlnas bussisaatja.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 21:30 vasta

kuule päikesehunt.sina oled läbi ja lõhki linnainime...sul pole halli aimugi mis vaevaga tuleb see liiter piima.kuidas sa saad odavamalt toota kui küte maksab 14krooni liiter,kui euroopa ametnike hordid nõuavad sellise tehnika kasutamist mida nende enda talumehed ka halbades unenägudes ei kasutaks,kui seesama euroopa nõuab toetuste saamiseks muuta põlluharimise põhitõdesid...see et sa oma äril hinge sees hoiad on su oma asi aga piima ja liha tahate te kõik.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 21:34 vasta

PS.
Ikka tahaks teada, mis uhkus ei lase põllumehel tellida seadmeid Eesti insenerifirmadelt. Samas tahetakse, et rahvas ostaks kohalikku piima või liha üks kõik kui kõrge hind sel ka poleks. Olge kah patrioodid, jätke raha Eestisse.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 21:34 vasta

ei ole võimalik kasutada eests tehtud farmiseadmeid-ametnikud ei aktsepteeri selliseid.peab olema euroopas tunnustatud tootja tehnika....

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 21:41 vasta

Küll need serdid tulevad, kui hakkame koostööd tegema.
Panime Äksis biodiisli tehase kokku, tuli ka sert.

Minugi poolest kärutagu mehed ringi hiigelhaardega hummerkombainidega ja ehitagu super-truper kalleid viljakuivateid aga siis ei tasu kaamerate ees hädaldada, et ei tule ots-otsaga kokku ja nõudma hindade tõstmist. Kas mõni põllumees on viitsinud oma pead vaevata, kui kergelt või raskelt rahval toiduainete ostmiseks raha tuleb.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 21:43 vasta

niikaua kui põllumees üritab ettevõtjat mängida ja on kangekaelne, soovib olla iseseisev- ei tule mitte midagi välja. Neid ühe - kahe lehmapidajaid ei ole lihtsalt eraldi vaja. Tuleb moodustada piirkondlikud farmid kus talupidajad on osanikud vastavalt oma karja suurusele. Sellise koondumise tulemusel on võimalik omahinna madalaks viia ja väljamüügihinda hoida madalana aga kasumlikuna. Eesti on neid näiteid võtta küll.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 21:44 vasta

mis tähendab - temalt võetakse? Pangu seljad kokku ja ärgu müügu! Mitmel maal on piima ka maha valatud, kui viimane häda käes! Mis nad arvavad, et töötlejal hakkab hale ja siis maksab rohkem? Ikka veel ei ole aru saanud või? Ja kust töötlejal nii väga sisse tuua - kus see piim vedeleb ja neid ootab? See on ju kisendav ülekohus, mis seni toimus - kui mõelda piima liitri hinda, mis talumees saab, ja nt juustu või jogurti hinda sinna juurde.
Ise toon talumehelt, maksan 6 ja olen väga rahul.
Õppige kapitalismi ja tehke töötlemisühistud, tootjad! Praegused nöörivad ja jäävad nöörima.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 21:49 vasta

Ma olen 6 aastat maal elanud. Tean sinust paremini, mis see maatöö on ja millise vaevaga piim kätte tuleb Praegugi Tlnas elades tegelen jõudu mööda potipõllumajandusega. Nii et ei maksa mulle nina peale oma "raketiteadust" hõõruda ja ametnike ebaseaduslike nõudmiste taha pugeda. Kehva aeg on kõigil, mitte vaid teil.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 22:30 vasta

piima hinnaga mängimine ongi kommunistide plaan luua uuesti kolhoosid

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 22:35 vasta

Ei salgagi, sinu pankroti minemist ma küll taganutma ei haka. Tallinnas ootacad sind siis bussisaatja töökoht ja Savisaare kartulid. Mina ostan seda, mis soodsam, pole enam tähtis, kas see on Poolast või Lätist. Pole kahtlust, et maantemuhklikud põllumehed on hädas ka siis, kui kogu Eesti rahvas oma kuupalgad neile annetaks. Ilmselt Laar peab isiklikult tootmisühistuid looma hakkama, meie põllumeetele on see liiga matslik tegevus, neile on vaja vaid kõrgeid hindu. Nii et maksa Eesti rahvas.

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 22:59 vasta

Kvaliteetse piima tootmine eeldab teadmiste, maade, loomade, ehituste, masinate ja seadmete olemasolu ning hulka kulutusi ja tööd,"
Ning kindlasti on olemas Coca-Cola, Sprite ning bensiini 95, 76, 95E, 98E, eurodiisli jne. augud? Kus need on?, näita mulle ka kaul. Eriti debiilse võrdluse tõid minu arvates. Meil aga on turumajandus, kulla mees, kas sa pole veel seda avastabudki?

Tuvastamata kasutaja 16. september 2009 23:42 vasta

Piima tootmine suretati Eestis juba üle kümne aasta tagasi välja, jäänud on mingid aferistid, keda ma küll piimatootjateks ei pea, sama teema piima kombinaatidega, kuidas piim Eestisse tuuakse ei oska kommenteerida, oma tootjate osakaal on seal olematu.
Kõige enam paneb imestama mille eest Eestisse toiduaineid sisse ostetakse, kaua võlgu müüakse

Palun logige arvamuse avaldamiseks sisse!

Küsitlused

Kas Rahvaliidu ja sotsiaaldemokraatide ühinemine on hea idee?


Arhiiv

Sudoku

sudoku Sudoku on loogikal põhinev numbrimäng
Mängi sudokut

Ilm

Pilves selgimistega ilm. Lund sajab pea kõikjal. Ida-Eestis puhub läänekaare tuul 3-7 m/s, L... -4 °C minlumi
Ilm täpsemalt
© Eesti Päevalehe AS 1998-2010   Reklaam/Advertising  
Saada kuulutus   Tingimused   EALL