esmaspäev, 15. märts 2010 Logi sisse

Oled lugejate arvamuste lehel, mille sisu eest Eesti Päevaleht ei vastuta. Lugejate arvamuste sisu eest vastutavad nende autorid.

Eesti Päevaleht kutsub lugejaid üles toimetusele inetutest arvamustest teada andma. Selleks palun helistage toimetuse valvenumbril 680 4440.

Reeglitega on võimalik tutvuda SIIN!

Lugejate arvamused

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 12:44 vasta

Jumal tänatud et meil paar viimast aastat pole kesikud võimul olnud. Siis oleks ka Eesti juba ammu IMF'i tallaalune. Ja sellega seoses oleks miljon uut maksu.

Ei meeldi mulle ei Ansip ega Reform aga vähemalt majandusest nadi midagi taipavad (võib-olla küll IRL mõjutusel)

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 12:45 vasta

Äi nuuh, kui Ämm Eff kiidab, siis on see nagu ämma kiitus ikka: tahab miskit so käest saada!

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 12:46 vasta

Väga kibe sarkastiline huumor on Sul!

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 12:46 vasta

Kiida lolli - loll teeb imesi...

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 12:50 vasta

Nõus! KE oleks matsuga laenu hankinud ja hetkel oleksime juba devalveerunud ja IMF orjuses. Kindlasti küsiksime ka isandatelt idas laenu ja põristaksime majanduse päästmisest.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 12:55 vasta

See-eest on IRL ja Orav omaenda rahvast püganud, pigistanud ja tallanud, nii et rahval võhm väljas. Seetõttu näidati IRL-ile ja Oravale valimistel koht kätte. Kui veel ei mõiganud, näidatakse Riigikogu valimistel veelgi karmimalt, võid ette kindel olla.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 12:59 vasta

Ei ole sind keegi tallanud - see on sinu fantaasia.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:01 vasta

Jah, vaata nüüd, egas selle ajaga hallipassimehi Riigikogu valima sokutada ei õnnestu.
Ja mis puutub näitamisse,siis peaaegu oleksite Indrek Tarandilt üksi kanni saanud, oli vist vaid tuhat häält rohkem, kui kogu valimisõiguslikul kesikkonnal.
tehtud ja teeme veel! Kes siis veel. No pasaran.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:03 vasta

Ei noh, muidugi tahab Economist midagi meilt saada, ega muidu ju sellist juttu ei kirjutaks. (See oli nüüd iroonia.)

Selline sauniku mõtlemine küll head ei näita. Või äkki keegi arvab, et Economist on Eesti turule suunatud ajakiri? Ei ole. See on pigem neile suunatud, kes otsustavad, kellega äri teha. Ja kui Economist neile jama ajab, siis nad varsti enam seda ajakirja ei loe.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:03 vasta

Suuremas osas Eestis näidati Keskerakonnale koht kätte. Rõõmustada saad vaid venelastega asustatud aladel.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:06 vasta

Selleks IMF-i juudid lolli kiidavadki.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:07 vasta

Mõelda vaid, keegi teenib omale elatist selliseid jubedates värvides ˇˇEesti lippeˇˇ tootes. Kinni paras panna.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:12 vasta

Tallinnas on venelasi 38,5%, aga Keskerakond sai 53,5% häältest!

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:13 vasta

Kas te ise ostsite selle artikli Economisti, "Riigiomanike" PR teenistus?

Sellised labased propagandatrikid ei lähe vähemalt minu puhul enam läbi.

Eesti on nii käpuli kui võib olla, mujal Ida-Euroopas on majanduslangus -4,8% , Eestis tuleb -15% kanti, lisaks tohutu tööpuudus, mis leevendub alles 5-6 aasta pärast. (Olen optimist.)

Euro toob kaasa tohutu hinnatõusu, väiksemanumbrilise rahaga saab toodete ja teenuste hindadele märkamatumalt hinda otsa panna. Meenutame siinkohal krooni tulekut. Euro on kõigi jaekaupmeeste jt huvides, kes müüvad kohalikule turule. Elanikkonnale on see järjekordne röövimine. Välismaised saavad seejärel oma tulu siit välja viia ilma vajaduseta kroone konverteerida. Veel ühed euro tahtjad.

Eesti rahvas on selle kliki poolt täielikult tallatav. Seda panid lõpuks tähele ka lääne vaatlejad, mõned aastad tagasi. Kuna siin puuduvad igasugused tõsiseltvõetavad ametiühingud, saavad kartellipoliitikud rahvalt kõik välja pigistada. Seoses uue töölepingu seadusega tehti see tähelepanek ja juttudega eurole üleminekust. Muudkui ainult kärbime, rahvas saab protetida ainult internetis. Internet on ainult võimalus oma häält kuuldavaks teha. Muidugi on see illusioon, et selle kaudu suudaks midagi muuta, saab lihtsalt mõttekaaslastega kokku ja näeb, et ka teised inimesed mõtlevad samamoodi nagu sina. Saab ehk lõpuks pidurit tõmmata üheskoos valisevatele kartellipoliitikutele.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:28 vasta

ära valetaja ilmselt ei tea, et Tallinna elanikest moodustavad venelased ja venestunud umbes 49%. KE poolt valis Tallinnas umbes 15% eestlasi.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:29 vasta

Aga mulleja paljudele laenajatele (no neid on kohe mitu) see euro sobib. Võta või Jäta :)

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:31 vasta

Kesikute suurim sigadus oli Guido Sammelseljalt & Co Eesti Raudtee tagasiostmise initsieerimine ja sellega kaasnevalt ka maksumaksjate mitmemiljardiline rööv.
Eesti mees.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:43 vasta

Ega see Eesti Raudtee mahaparseldamine targem tegu olnud!

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:43 vasta

Lasnagorski elanikest on vaid 28% eestlased.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:47 vasta

Deflatsiooni tingimustes on surve palkade alanemisele igal juhul. Sõltumata sellest, kas seda palka makstakse kroonides, eurodes või talvekartulites. Palka võib vähendada otse või läbi devalveerimise, võla suhtes saab ta väiksem olema mõlemal juhul.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:50 vasta

mitte eestlased pole õhku täis,vaid käputäis ennast eestlasteks nimetavaid kärpijaid.et ennast imf-i silmis tõsta,kärbiksid nad lihtrahva ka ära.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:53 vasta

Tallinna elanikest on 52,3% eestlased, 38,5% venelased, 3,9% ukrainlased ja 5,3% teistest rahvustest.

Valimas käis ca 66% valijatest.

Keskerakond kogus Tallinnas 53,5% häältest.

Reformierakond sai teisena vaid 16,6% häältest.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 13:59 vasta

hääletasid venelased küsitluste andmetel 80% keskerakonda. Kui liita veel sovieti-eestlased ja poolemeelsed, siis ongi tulemus just selline.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 14:09 vasta

Ah et kui üle Eesti valis 16,7% reformierakonda ja 13,9% IRL-i, et siis on ülejäänud 69,4% Eesti valijaskonnast venelased, sovieti-eestlased ja poolemeelsed?!

Kas tõesti?!

Ma kardan, et nii väites oravate ja irlide fännid alavääristavad Eesti rahvast!

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 14:48 vasta

Õige - ennast täis...s.ttunud:)))

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 14:52 vasta

Mis te kraaklete, hakake parem tööle. Siis ei pea keskerakonna käest toetusi kerjamas käima.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 14:54 vasta


"Näiteks autoomanikud ei maksa Eestis praegu auto- või teemaksu."!

Jalakäijatele tuleks ka siis kõnnitee-maks peale panna, praegu trambivad iga päev tasuta asfaldil.

Sellele inglise "asjatundjale" aga tuleks rakendada rääkimise ja kirjutamise maksu natuke efektiivsemalt.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 14:57 vasta

Võimalikust VF-i sõbralikust Eesti Vabariigist rääkides on täiesti mõttetu tuua võrdluseks kellegi elatustase ja probleemid kusagil Venemaa glubinkas!
Ka sovetiajal ei arutlenud tublid Eesti NSV elanikud selle üle, kas poes on vorsti ja piima(nagu seda tehti Vene NFSV-s), vaid selle üle, kas osta Piiteri autoturult 15 000 rutsi eest uus 06 või 17 000 rutsi eest uus 07:)))

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 15:14 vasta

Tuleb automaks, kolin mina minema ja riik jääb üsna suurest summast maksurahast ka muude maksude näol ilma.
Siinkohal on asi põhimõttes. Selle eest, et midagi oman, ei ole ma nõus trahvi maksma. sama teema on ka maa maksuga. See tuleb kaotada.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 15:16 vasta

Libaraalses USA-s maksad kinnisvaramaksu 1,3 prossa maja väärtuses aastas nagu niuhhti:)))

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 15:20 vasta

Reformierakonna pooldajalt poleks taolist lumpenlikku bolshevismi küll oodanud.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 15:41 vasta

A mis see propaganda siia puutub? Kas vaidled vastu,et meil on Baltikumist kõige parem olukord? Kas meil on suurem tööpuudus kui Hispaanias? Kelle majadus saab rohkem kukkuda kriisis kas see,kellel see enne kriisi kõvasti ja kiiresti kasvas ,või sellel, kellel see paigal püsis? Siit näed, et Eesti on ikka ja jätkuvalt majanduse mõttes jalul ja päris tubli!Mis aga euro tulekut puudutab, siis ega sisetarbimine riigis majandust ei kujunda esimeses laines, ikka investeeringud ja eksport. Selles osas on eurotsoonis olek aga usalduse võtmesõna. Küll rahvas ostma ka hakkab, kui hirmud möödas, praegugu säästud hoolega kasvavad, muidugi neil, kellel mobiil piiks-piiks laenu saatis, sellel on järelemõtlemist ja enda kirumist veel natukeseks aga ega need ka riiki edasi ei vii, ikka mõistus peab kodus olema!

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 15:41 vasta

ma maksan teemaksu. Maksan seda läbi bensu aktsiisi. See, et see raha vasakule aetakse, pole küll minu süü.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 15:47 vasta

ˇˇAh et kui üle Eesti valis 16,7% reformierakonda ja 13,9% IRL-i, et siis on ülejäänud 69,4% Eesti valijaskonnast venelasedˇˇ

Miks? Nad ei valinud ju Keskerakonda?! Miks nad venelased peaksid olema?

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 15:47 vasta

Lumpenlik bolševism...kus, USA-s? Ega's omanikustaatus tähenda veel automaatselt vastutamatust:)))

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 15:59 vasta

Eksite mõlemad. Siin valimistulemus:
Keskerakond 207565 31,5%
Valimisliidud 176999 26,9%
Reformierakond 110263 16,7%
IRL 92068 13,9%
SDE 49540 7,5%
Rahvaliit 12683 1,9%
Rohelised 7774 1,1%

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 16:08 vasta

Mine ja proovi elu Lätis nii tead mida pigistamine tähendab. Valitsus on saanud rahuldavasti hakkama äärmiselt rasketes tingimustes. Majandussurutis on praegu terves maailmas (va. Hiina, Brasiilia ja mõned teised riigid) ja mitmete riikide võlakoormus on juba üle 100% SKPst ja eelarvekärped on kordades valusamad kui siin.
Eesti riigil on väikseim riigivõlg terves Euroopas ning kassa- ja stabiliseerimisreservis on veel üle 17 miljardid krooni raha. Naabril Lätil reserve pole ja riigivõlg ületab 150miljardi krooni piiri. Leedu on kah viimasel ajal väga palju laenanud. Soome riigivõlg ületab 2010 aastal 800 miljardi krooni piiri ja Soome rahandusminister on õelnud et tal pole aimugi kuidas see hiigelvõlg tagasi makstakse. Valusad kärped on seal ka tulemas varem või hiljem.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 16:43 vasta

lihtsalt kõikjal kärbitakse ja ükski neist kärbetest pole mõnus - ei siin, ei seal, ega tmutorokanis. isegi jedinaja rossija lõigub/kärbib omi ansipi tasemel, ainult siin mõni nende allkontorisse uskuv arvab, et hääled toovad eelarvesse raha:D

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 17:14 vasta

Aga laenuvõimeliste eestlaste võlg?
1.5 GNP-d pole eestlastele sugugi kergem, sest ega praegused töötud pole võlgnikud.

Need teevad ‘paratamatusi’ ja mölisevad kuidas suudavad.:)
Sööge teie kartulakoori, see on hädatarvilik, et MINA sõidaks ja möliseks teid veel näitude-kohaselt kärbituna vähem sööma.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 17:37 vasta

Noh, eks pealkirigi on ju pigem hiiu nali, kui miskit muud. Sealt on unustatud viimane ja kõige tähtsam sõna - teinud. ;-)

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 18:32 vasta

Juut kiidab, 'loll' imestab?

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 21:12 vasta

"Tohutu hinnatõus" seisneb selles, et 0,1EEK(väikseim käiberaha) asendatakse 0,01€=0,16EEK. Tõus tervelt 6 senti, see tapab.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 21:14 vasta

http://www.economist.com/world/europe/displayStory.cfm?story_id=14774730

ja 1 venelase rõve kommentaar seal on juba ära kustutatud.

Tuvastamata kasutaja 30. oktoober 2009 21:27 vasta

Nagu vürst Volkonski ütles: käputäis iivaneid on Euroopat nuusutanud, ülejäänud on endiselt mudas. Nagu meil mõnulevad zil, gaz, vaz...: ah mingi glubinka, mis meil, kremliitidel, neist. On jah muda, ei hooli, järsku hoopis ravimuda, seltsimehed sanatooriumis reumat ravimas...

Tuvastamata kasutaja 31. oktoober 2009 01:50 vasta

Ehk tasub jälgi ajada, mis nipiga sarnased, eufooriast kantud artiklid Economist'i satuvad?

Tuvastamata kasutaja 31. oktoober 2009 10:16 vasta

The Economist (29.X 09) – Eesti ikka edasi Balti säravaim täht

Selle The Economisti nupukese järgi tõesti säravat Eestit praegu kõige tõsisemalt varjutav plekk näikse olevat ainult upsakus, seda küll vähemasti (at least) balti naabrite silmis. Seda, et „vähemasti”, seda on neil õigesti öeldud küll: sest kohe ilmusid neti-versioonis artikli sappa mitmed venepärased kremlihaisulised küberrünnaku taolised kommid (vähemalt kaks on nendest juba kustutatud) mis eestlased maatasa teevad/tegid.

Nt à la: esiteks, eriline originaalülbus olevat Eestit käsitleda kui midagi Venemaast eraldiolevat; teiseks, eestlased hävitavat oma vähemust juba 20 aastat sellega et ei võimaldavat vähemusel rahvastevahelise suhtlemise kasulikke keeli, nagu inglise ja hiina, õppida ja selle asemel sunnivad peale eesti absurdset keelt; kolmandaks, nad ei anna 100 000-dele elanikule ei kodakondsust ega Ida-Virumaal ka õiget arstiabi (kõik raha neelab korruptsioon); kui truualamlikud ex-sovjetid nad muud midagi ei oskavat teha kui endid ainult lasta reklaamida jne jne. Kõik taoline, isegi valitud faktidega pikitud, jutt võib isegi Economis.com läänelugejale sügavat muljet avaldada.

Muide, selles viimases reklaami asjas ongi vist The Economist selles nupus üle piiri läinud: reklaamib nüüd koos IMFiga Eesti üleminekut euro-alale 2011 kui midagi pea-aegu kindlat ja läheb seega vastuollu The Economisti enda statsionaarse põhi statistikaga, mille järgi vähemasti tänavu on Eesti erinevused järsu majanduslanguse osas mitteolulised võrreldes Leedu ja ka Lätiga: seda nii SKT, tööstuse ning hõive järsus languses kui ka hindade suures ebastabiilsuses. Kindlasti on selles seltskonnas Leedu hoopiski säravam täht oma oluliselt väiksema välisvõla osas, muide Leedu kolmanda kvartali statistika juba ammu avaldatud nagu Hiinalgi.

Muide, seda Eesti suurt võlgnevuse värki on nüüd juba isegi IMF märganud oma 26. okt memos, samuti nagu vajadust eesti tulumaksusüsteem viia vastavusse arenenud riikidega (ilmselt tuleb likvideerida ebavõrdsust süvendav regressiivsus ning eeskätt eelarvet laastav 0-kasumimaks). Aga need probleemide sellese nuppu ei näinud sobivad olnud.

Palun logige arvamuse avaldamiseks sisse!

Küsitlused

Kas Rahvaliidu ja sotsiaaldemokraatide ühinemine on hea idee?


Arhiiv

Sudoku

sudoku Sudoku on loogikal põhinev numbrimäng
Mängi sudokut

Ilm

Vahelduva pilvisusega ilm. Kohati sajab vähest lund. Puhub loode- ja läänetuul 3-10 m/s. Kül... -13 °C vahelduv
Ilm täpsemalt
© Eesti Päevalehe AS 1998-2010   Reklaam/Advertising  
Saada kuulutus   Tingimused   EALL